tiistai 1. heinäkuuta 2014

Hui ja hui!

Joku kesäpörriäinen on päässyt puraisemaan minua pahemman kerran, sen verran käsittämättömiä asioita olen viime päivinä saanut aikaiseksi. Ensin ilmoitin Mantan Kiharoiden maailmanseminaarin erikoisnäyttelyyn, joka on Piikkiössä 3.8. Veteraani pääsee geimeihin mukaan ilmaiseksi, joten eipä tuossa mitään häviäkään. Mantahan on ollut näyttelyssä viimeksi vuonna 2007 - eiköhän se vieläkin mene rutiinilla :D

Mutta sitten, viikon toinen päättömyys. Maanantaina lähti ilmoittautuminen MEJÄ-kokeeseen, joka on kuukauden päästä Ylöjärvellä. Käväisinpä tänään tekemässä Elsalle harjoitusjäljen, katsotaan huomenna miten se menee... Shit, unohdin mainita ilmoittautumisessa, että tarvitsen kokeneen jäljentekokaverin kokeeseen. Vaikka onhan toki viimeisin kokeeni, vuodelta 2003, vielä tuoreessa muistissa :) Taisi se sentään olla piirinmestaruuskoe.

Myös taippariasiaa olen pyöritellyt mielessäni, vaikka olin asennoitunut siihen, että siirrän osallistumista suosiolla ensi vuoteen. Kasvattaja alkoi kuitenkin puhumaan minua ympäri, ja yllyshullu kun olen...  Katsotaan niitä kuitenkin vähän syksymmällä ja toivotaan, ettei Elsa juokse juuri silloin. Nyt tehotreenataan kuitenkin palautuksia ja damin pitämistä päivittäin.

Kesälomalle on sen verran paljon koiramaista touhua, että pitäisi kai joitakin hetkiä suoda myös muulle perheelle. Ensi viikolla aloitan varsinaisen loman, ja se starttaakin heti SNJ:n kesäleirin kaksipäiväisellä nome-kurssilla. Seuraavalla viikolla olisi flättileiri, joka myös kiinnostaisi, sillä olen edelleen aivan ulkona flättipiireistä.

Mutta nyt saisi tulla jo ihan oikea kesä ja aurinkoa. Tämä 12 asteen keskilämpötila alkaa tympiä. Jäi tämänkin viikon agilityt sateen takia väliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita :)